31
Okt
12

Het onvoorwaardelijke vertrouwen van een kind

“De Druppel van de Dag” – 31 oktober 2012

Voorlopig de laatste bijdrage. Niet omdat het niet meer nodig was. Omdat ik er zelf erg verdrietig van werd. De foto’s die ik gebruikte zaten nog aan de minst heftige kant. IK heb de meest verschrikkelijke foto’s voorbij zien komen. Voor november denk ik zelf aan iets lichters. De foto hoort bij een artikel over het kind als verloren generatie.

 

 

2 Responses to “Het onvoorwaardelijke vertrouwen van een kind”


  1. 1 Hilde
    oktober 31, 2012 om 11:13 am

    Ik snap dat je er zelf droevig van wordt. Wel goed dat je het gedaan hebt. ‘Het is gezien, het is niet onopgemerkt gebleven,’ om met Reve te spreken. En dat is (schrijnend genoeg) soms het enige dat je kunt ‘doen’. Dus dank hiervoor!


Geef een reactie

Archief

Tweets


