25
Okt
12

Hand op de knie

“Druppel van de Dag” – 25 oktober 2012

Even twijfelde ik vandaag. Zou ik één van de gruwelijke foto’s nemen waarin de moordpartijen van de afgelopen dagen zonder gène worden verbeeld? Omdat ik niet weet wie mijn foto’s allemaal kunnen bekijken, heb ik daar van afgezien. Kinderen wil ik daarvoor behoeden. Het is al erg genoeg dat de kleinsten in Syrië volop bij het conflict zijn betrokken.

PS. IK ga in ieder geval door met de ‘Druppel van de Dag ‘ tot 31 oktober.

 

Victims rising … a Free Syrian Army fighter comforts a boy who was wounded when a shell hit his home in Aleppo. Photo: AFP

1 Response to “Hand op de knie”


  1. 1 sytskeroskam
    oktober 27, 2012 om 7:43 pm

    Een aangrijpende foto. Een onvermijdelijke situatie, en mijn vrees dat dit kind ooit zelf die strijder zal moeten worden.


Geef een reactie

Archief

Tweets


