26
Aug
11

Waar heb ik dit eerder gezien? – Tweetverhaal bij de foto (26 augustus 2011)

Bij de foto:

De actualiteit was vandaag niet de enige reden van mijn keuze. Vijf jaar geleden was ik in Libië en werd toen door een stoere kleermaker in Sebha aangekleed. Als een stille aanklacht tegen het regime. Gewapende strijd was toen nog uitgesloten. Hierbij het voorbeeld en resultaat uit 2006.

 

 

 

 

 

 

 

 

1 Response to “Waar heb ik dit eerder gezien? – Tweetverhaal bij de foto (26 augustus 2011)”


  1. 1 Daisy
    augustus 26, 2011 om 3:32 pm

    Ik ben weer terug van vakantie, dus wat in te halen… Ik ga maandag weer weg om adoptiehondjes op te halen uit Spanje, maar ik mis gelukkig niet je eerste kunsttweet 😉 Ik heb de foto eerder gezien van je vakantieverhalen, dappere kleermaker! En hoe het nu verder moet gaan met het land? ik hou m’n hart vast…
    Groet van d!


Geef een reactie

Archief

Tweets


