30
Jun
11

verhaalaanvragen juli & augustus 2011

Een keer per maand geef ik hier een overzicht wie er de komende maand een verjaarsverhaal op Twitter van mij kunnen verwachten. Deze keer de komende twee maanden. Staat je naam er niet bij of verkeerd gespeld? Stuur mij via Twitter een DM en ik zet je erbij. Het kan natuurlijk ook dat de naam die hier staat niet meer actief is op Twitter of mij niet meer volgt. Daar kom ik dan vanzelf achter.

PS. Als iemand een verhaal heeft aangevraagd voor iemand anders dan staat deze er niet bij. Het moet wel een verrassing blijven.

JULI & AUGUSTUS 2011

5 juli @menceloteh

8 juli @musjazegt

9 juli @ingridwongworks @zwingodin

12 juli @bedrijfsmassage @re_bounce @bekooy

14 juli @Ammbro

16 juli @maandans

17 juli @stefanroosma

18 juli @red_bubblegum

19 juli @ellenvanree

20 juli @jerzyyy

21 juli @dpo2mr

22 juli @mirasaia

25 juli @leilla

26 juli @manolimii

30 juli @jill3007

31 juli @bjvlonk

4 augustus @boekhoudinghier @tonleeuwrik

6 augustus @lisettebaert

8 augustus @mirjamjochemsen @sjoerdgerritsen

10 augustus @dutchguy

11 augustus @daisyfeetje

13 augustus @nattelee

15 augustus @jobaria

23 augustus @hermaotter

30 augustus @aroelofswaard

0 Responses to “verhaalaanvragen juli & augustus 2011”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Archief

Tweets


