31
Mei
11

Verhaalaanvragen Juni 2011

Een keer per maand geef ik hier een overzicht wie er de komende maand een verjaarsverhaal op Twitter van mij kunnen verwachten. Staat je naam er niet bij of verkeerd gespeld? Stuur mij via Twitter een DM en ik zet je erbij. Het kan natuurlijk ook dat de naam die hier staat niet meer actief is op Twitter of mij niet meer volgt. Daar kom ik dan vanzelf achter.

PS. Als iemand een verhaal heeft aangevraagd voor iemand anders dan staat deze er niet bij. Het moet wel een verrassing blijven.

JUNI 2011

1 juni: @m_elmi

3 juni: @stefandamman

6 juni: @suusb2 @remcomb

7 juni: @fredrommens

8 juni: @brucejillis

11 juni: @paulavreeburg

12 juni: @mennorigtering

14 juni: @Marikee

16 juni: @moriesbel @susiwan

18 juni: @koosvdW @gerardbos

19 juni: @deBosschekoek

20 juni: @eva1978 @yourbuddy

22 juni: @marcelvanbeetz

23 juni: @mschreutelkamp

24 juni: @made_lon @michellerutte

26 juni: @styleinliving

27 juni: @gew00nanders

0 Responses to “Verhaalaanvragen Juni 2011”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Archief

Tweets


