01
Mei
11

Verhaalaanvragen mei 2011

Een keer per maand geef ik hier een overzicht wie er de komende maand een verjaarsverhaal op Twitter van mij kunnen verwachten. Staat je naam er niet bij of verkeerd gespeld? Stuur mij via Twitter een DM en ik zet je erbij. Het kan natuurlijk ook dat de naam die hier staat niet meer actief is op Twitter of mij niet meer volgt. Daar kom ik dan vanzelf achter.

PS. Als iemand een verhaal heeft aangevraagd voor iemand anders dan staat deze er niet bij. Het moet wel een verrassing blijven.

MEI 2011

1 mei @koenerem

5 mei @boialexander @freshcookie @fransvb

6 mei @jandemol

9 mei @sandra_been @trouwceremonie @nicolemochel

10 mei @steekeenpluop

12 mei @nietje64 @mvrenselaar

13 mei @sabineblancday

14 mei @nakvanDartel

15 mei @cammvz @maysplace

16 mei @ericlooijaard

17 mei @albert4com

19 mei @nathalie_s

21 mei @emmjee @wilkevdmolen

24 mei @hilketol

25 mei @ankefokkens @aliceisanders @renskekip

27 mei @martinvangogh

28 mei @kirstena2 @gerritsenthea @kokkie10 @marcel_coopman

29 mei @_plien_

31 mei @zijdieniettwitt @dusseltje

0 Responses to “Verhaalaanvragen mei 2011”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Archief

Tweets


