21
Mrt
11

Het tweetverhaal bij de foto: Japan 21 maart 2011

A man takes a look at pages from his own family photo album that he discovered in the wreckage a week after the disasters hit Rikuzentakata in Iwate prefecture on March 18. (Kazuhiro Nogi/AFP/Getty Images)
Regelmatig een tweetverhaal van exact 140 woorden bij een bijzondere nieuwsfoto. Ik ga zelf op zoek, maar ook ideeën van jullie zijn meer dan welkom.
2 Responses to “Het tweetverhaal bij de foto: Japan 21 maart 2011”


  1. 1 Daisy
    maart 21, 2011 om 9:56 am

    Heftig, dat je nog verder kan na zo iets…Las trouwens in m’n krant van vandaag(BN De Stem, die ik gratis krijg omdat hij over is) helemaal niets over Japan, ik heb hem 2 x door genomen omdat ik het niet geloofde….

  2. maart 21, 2011 om 9:58 am

    Daarom heb ik ook voor een foto uit Japan gekozen.
    Het is Libie voor en na.
    De ramp is alweer vergeten.
    Staat er wel iets in over Haiti (verkiezingen)?


Geef een reactie

Archief

Tweets


