06
Sep
10

Twalkabout (een experiment)

Experiment. Wie gaat er met mij mee wandelen? Ik wil de komende maanden met twee of drie tweeps gaan wandelen. Bij elke wandeling weer met andere tweeps. De wandelingen hebben allemaal iets met elkaar te maken. Zoals het er nu naar uitziet kan dat overal in Nederland worden. De lengte van de wandelingen zal ongeveer 4 uur bedragen, maar reken op een dag. Ik ben er nog niet over uit dit op ‘werkdagen’ of op ‘weekenddagen’ te gaan doen (of beide).

Over deze wandelingen wil ik dan iets schrijven. Dit zal natuurlijk een titelverhaal worden op @verhaal140. Maar ook een langer verhaal. Dat verhaal zal hier of op een speciale website verschijnen. Daarnaast wil ik tijdens het wandelen ook twitteren. Het zou leuk zijn als de medewandelaars dat ook doen. Dat mag natuurlijk ook naderhand. Want niet iedereen heeft een handige smartphone.

Ik ga het liefst wandelen met tweeps die ik wel van Twitter ken maar niet of nog niet zo goed ken uit het echte leven (IRL in jargon). Per wandeling denk ik aan twee of drie tweeps. Het liefst elke wandeling met andere tweeps. Maar dat hangt natuurlijk ook een beetje van de belangstelling af.

Organisatorisch moet het een en ander zich nog vormen. Ik woon in Utrecht en men kan in principe altijd met mij meerijden vanaf station Utrecht Lunetten. Met ingang van vandaag komt daar elke 10 minuten een trein.

Voor meer info kun je mij een DM sturen met je mailadres. Dan houd ik je op de hoogte van de ontwikkelingen.

15 Responses to “Twalkabout (een experiment)”


  1. september 6, 2010 om 1:27 pm

    Wat een goed plan Lucas!
    Hoe IRL (waar staat dat eigenlijk voor?) ben ik?
    Ah… ik snap ‘m opeens In Real Life natuurlijk.

    Ik wandel graag een keer mee!

    Hugo

  2. september 6, 2010 om 4:07 pm

    Woordenman, wat een goed plan.
    Ik wandel graag een keer mee.
    Laat dat experiment maar beginnen!

    groeten van marleen

  3. september 7, 2010 om 10:51 am

    Leuk idee, ik loop graag een keertje mee!

    Groetjes, Martje (Bifteki)

  4. september 7, 2010 om 11:24 am

    Ik start zaterdag 11 september a.s. met mijn voettocht van 10.000 km. Je bent van harte welkom om een dag mee te wandelen. Misschien wel een idee om dan de naam van je plan te veranderen, zodat we elkaar niet voor de voeten lopen 🙂 Mijn website http://www.twalkwithme.eu is sinds 6 augustus online…

    Grr Wijnand

  5. september 7, 2010 om 12:28 pm

    Leuk, ik wandel mee. Als t niet regent he…

  6. september 7, 2010 om 3:21 pm

    Leuk, Lucas.
    Ik wandel graag eens mee.

    Groet,
    Marc

  7. 8 Jetske
    september 8, 2010 om 9:42 am

    Wandel met je mee, als ik maar niet onderweg hoef te twitteren…

  8. september 15, 2010 om 10:01 am

    Leuk idee Lucas! Ik dwaal graag rond in de natuur en wandel graag mee en er is ook vast tijd voor een kort interview van mijn kant aan de medewandeltweeps ( ik stel iedereen dezelfde 5 vragen voor op mijn blancdayblog!) Voor mij is eind oktober of november agenda technisch makkelijk. Succes met je project, ik hoor het graag!
    Grts Sabine

  9. september 15, 2010 om 11:11 am

    Beste Lucas Bezembinder,
    Wat een leuk idee, daar wil ik best iets meer over horen.
    Zucht.
    Flopke

  10. september 24, 2010 om 8:51 pm

    Het ijzelde. De treinen reden niet. Met de tweep die was komen sleën, zat Lucas op het perron. Geen twalkabout leverde zó’n mooi verhaal op. [140 tekens, speciaal voor jou!]


Geef een reactie

Archief

Tweets


